Turkusowa Oleńka :D

Witajcie kochani ;) 

Cieszę się, że tak bardzo Wam się podobają kuferki, które uwielbiam robić :) 

Połączenie dwóch- maksymalnie  trzech kolorów to dla mnie najlepsze połaczenie :)

By zrobić taki  kuferek potrzebujecie : 

* Skrzyneczke drewnianą ( ja użyłam 19x19 )
*serce i napis ze sklejki
* białą farbe akrylową i pigment ( w tym wypadku zielony odcień VIRIDIAN)
*lakier (ja używam wodnego lakieru matowego ) 
* klej magic do przyklejenia dekorów
oraz
-pędzle, 
-papier scierny 
-taśme papierową 
i trochę miłości :) 


Zaczynamy od przeszlifowania całego pudełka, następnie należy odpylić całe pudełko. 
Ja to robie za pomocą odkurzacza :)

Póżnej wystarczy pomalować, najlepiej 2-3 warstwy, ale bardzo cieńkie .
Żeby wewnatrz skrzyneczki nie brudzić nawzajem farbą, najlepiej do tego użyć taśmy papierowej :) 

Po wyschnięciu obowiązkowo szlifowanie i kolejna warstwa farby, przy okazji tak samo postępujecie z sklejkowym sercem :)




Ola została surowa u mnie, ale oczywiscie możecie je również przemalować :)

W tym momencie, gdzie wszysytko wyschnie i ostatnią warstwę przeszlifujecie, 
 lakierujemy - 
ile warstw zależy od lakieru i od efektu jaki chcecie otrzymać :)
Ja daje od 3-7 warstw :)

Środku niestety nie pokaże, ale to ze wzdlędu na niespodziankę dla Oleńki 


Na koniec wszytskie dekory przyklejamy na klej magic do szkatułki 
i tadam :D 


Piękna, delikatna i elegancka szkatułka już jest :D 



Mam nadzieję, że trochę zbliżyłam Wam etapy mojej pracy :) 
Drewniane pudełka z Sosenki :)

Teraz pozdrawiam i dozobaczenia :* 

Share this:

CONVERSATION

1 komentarze:

  1. Śliczna :) Turkus rządzi! Może kiedyś skuszę się na próbę decu i Twoje rady mi się przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń