Skrzynka na akcesoria do obuwia

Witam kochani ! :) 


Cały czas jesteśmy na etapie wykańczania mieszkania. Wprowadzania zmian, które z pewnością ułatwią nam korzystanie z różnych rzeczy :)


Wszystkie preparaty, z których korzysta się raz na jakiś czas i nagle stają się najpotrzebniejszą rzeczą, u nas walały się wszedzie :P
Oczywiście wtedy były wielkie poszukiwania czasem kończące się fiaskiem , no więc stwierdziłam, że pora z tym skończyć :D 

I tak powstała o to szkatułka, która pomieście wszytskie akcesoria do pielęgnacji obuwia. 
Od past, wosków i  sznurowadeł po fleczki  : 



Z racji , że mieszkanie mamy w barwach bieli, szarości i mebli w odcieniu venge- i jest to moje ulubione połączenie , wybrałam szkatułkę w szarości z delikatnymi dekorami w kolorze białym 












 Jak wam się spodobała?:D 
Ja jestem bardzo zadowolona - wkońcu wszytsko jest w jednym miejscu :) 
Po takie skrzyneczki jak ta  19x19 warto wstąpić do Sosenki - 
bardzo dobre jakościowo produkty! :) 







Share this:

CONVERSATION

2 komentarze: