moja skrzynia ;)

Witajcie kochani ;)


W końcu miałąm luźniejszy dzień, jeszcze na dodatek przyszła do mnie
 paczuszka od Sosenki ;)

Duży wybór świeczników i ta skrzyneczka z serduchem ♥
miodzio ;) 

 Tak prezentuje się skrzyneczka w stanie surowym.
Skrzyneczka spora :

Szerokość: 36 cm

Długość: 20 cm
Wysokość: 22 cm.

Od razu wiedziałam do czego ją wykorzystam :D 
Sprawdziła się rewelacyjnie :) 


 A tutaj skrzynka w moich ulubionych kolorach : szarości i bieli ♥
Świetnie wpasowała się w wystrój mojego domu, elegancka,
 mało zdekupażowana, ale ja takie lubie! :)





Będę w niej trzymała wszytskie potrzebne mi preparaty, i te z których korzystam najczęściej :) 
Wkońcu w mojej  "mini pracowni" będzie panować łąd i porządek :D 







I jeszcze małe zbliżenie na dekor :)




A jak Wam się podoba taka skrzyneczka? :)
Odpisujcie w komentarzach:)

Share this:

CONVERSATION

2 komentarze: