Wymianka ;)

Tak jak wczoraj obiecałam, przedstawiam Wam moją pierwszą wymiankę z Agnieszką, 
która prowadzi bloga  http://niezchin.blogspot.com/ 

Zapraszam :D 



Jak widać na zdjęciu, częśc wymianki , czyli :
- piękna miętowa w grochy żyrafka, idealna dla dzieci do trzymania :) 
-Szmatka  "miętolka" też dla dzisiusia - idealnie dobrane kolory
zestaw dla małej księżniczki, która przyjdzie na świat dopiero w październku ,
ale ciotka już robi prezenty :)





Dostaliśmy również piękną opaskę na główke maluszka :)
wszytsko idealnie wyjaśnione przez Agnieszke. 
Tkanina delikatna, ale rozciągliwa , a i zapomniałam dodać najlepszy myk, kokardki  można zmieniać do woli.

Więc jak ta się znudzi, bądź nie będzie pasowała do małej kiecki to zmienimy na inna :)

Lubie takie pomysły nie na jeden raz :D 






A ja dla siebie poprosiłam o tulipanki :D
Żeby pasowały do mojego wnętrza miały być w szarościach :)
Są piękne, nie potzrebują wody, no i w sumie wazonu też nie :)
U mnie tak się prezentują- właśnie bez wazonu :) 


Ja w zamian przydotowałam dwa kuferki :
1) na skarby Helenki 
2) na skarby Oli 


Więcej zdjęć kuferków, w poprzednich postach :)

Zapraszam i życzę miłego wieczoru :)


Całuski :*




Share this:

CONVERSATION

2 komentarze:

  1. Super wymianka :) Polecam wymieniać się z Lucy! Wszystko starannie wykonane.

    P.S. Ja posty zbiorcze robię z wymianek raz w miesiącu, bo tyle ich mam ostatnio, że nie nadążam z publikacją postów wszystkich.

    OdpowiedzUsuń