Wkońcu grudzień przyszedł :)

Witam Was w ten piękny grudniowy dzień :)


Zawsze po wakacjach letnich odliczamy czas do kolejnych świąt Bożego Narodzenia :)
Ja osobiście uwielbiam ten czas, ten klimat , zapach pierników i oczywiście dekoracji:)
Które czasem mogę zrobić sama :)
W tym roku zaczęłam od choinek :)

Choinka sklejkowa, do złożenia samemu. Wybrałam serwetkę, która kolorystycznie przypomina mi święta.
Zieleń i czerwień to moim zdaniem motyw przewodni świątecznych dekoracji !

A oto kilka zdjęć :)






Tak oto wyglądała surowa choinka od Sosenki 
 :)






Share this:

CONVERSATION

4 komentarze:

  1. śliczna choinka :)
    Zapraszam do mnie na candy http://niezchin.blogspot.com/2016/12/grudniowe-candy.html
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rewelacja ♥ jak tylko ogarnę opublikwanie posta to za chwilę się zgłaszam :)

      Usuń