zielono mi ;)

Witamy w czwartkowy wieczór! :) 


Dzisiaj przedstawiamy Wam szkatułkę, 
która jest dowodem na to, że warto eksperymentować ;)
Tak wygląda surowe pudełko, serwetka i pędzle, z których korzystam ;) 


Dzisiaj zamiast bejcy pomieszałam kilka farb, tak by dobrać kolor jak najbardziej zbliżony do tego na serwetce :)
Padło na zielony :) 
Trochę koronek i taka piękna szkatułeczka wyszła .

Zapraszam do oglądania 








 A tutaj zbliżenie, żeby ukazać delikatne "świecenie" jak brokatem posypane ;) 
Drobinki są bardzo małe, a myśle, że idealnie pasują do klimatu szkatułki. 

Jak wam się podoba ? 
Moja pierwsza zielona szkatułka :)


Po takie i inne pudełka zapraszamy do Sosenki :)



Share this:

CONVERSATION

4 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy odcień zieleni :) Całość rewelka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :*
      mieszałam, mieszałam i umieszałam ten kolor :D chyba z 5 różnych odcieni użyłam od zielonych po brązy i srebrne :P

      Usuń
  2. przepiękna skrzyneczka, dziękuję za wizytę i komentarz u mnie, ps w twojej pracy bardzo podobają mi się kolorki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie :*
      Skrzyneczka jeszcze nie ma swojego właściciela; )

      Usuń