♥ Bombka 3D ♥

Witajcie kochani! :)




Długo zapowiedziana przeze mnie bombka 3D , w końcu została dopieszczona i ukaże się światu :)
Od zawsze chciałam taką mieć, a że kosztowała nie mało, nigdy sobie na nią nie pozwoliłam. Teraz skoro prawie wszystkie moje dekoracje domowe robię sama, stwierdziłam, że podejmę się tego wyzwania. 
Wyzwanie ogromne, sporo pracy, czasu na wysychanie poszczególnych etapów. 
Ale jestem niezwykle zadowolona i dumna, że mi się udało ♥♥






Akrylowa bombka o średnicy 12cm :D Więc wcale nie taka małą bombeczka :)
Rewelacyjnie pasuje do takich projektów 3D :) Ja akurat korzystam z bombek bardzo dobrej jakości od Tokarnia- Sosenka - sprawdźcie , bo mają w różnych wymiarach :)


 Wszystkie elementy starałam wykonać się sama. Prócz bombki i domku( domek wycięty z makiety) - nad resztą pracowałam sama :)

Wystarczą dobre chęci, dużo czasu , trochę pierników na talerzyku obok, herbatka i w tle Frank Sinatra ♥ Uwielbiam takie jesienno-zimowe wieczory :)
Wtedy nawet najzimniejsze wieczory są piękne :)










♥Jak Wam się podoba moja mała bombka? ♥




Share this:

CONVERSATION

2 komentarze: